loading...
511
1
پیکو باکس با اسپانسر قوی و سود فوق العاده سریعتر عضو بشید تا عضویت پیشرفته بگیرید

با سلام خدمت شما دوستان گرامی

امروز میخوام شما رو با سایت جدید پیکو باکس آشنا کنم.همونطور که خیلی از شما عزیزان میدونید سایتهای کلیکی که اسپانسر قوی ندارن و بدون برنامه شروع میکنن بعد از مدتی کم میارن و ورشکست میشن و امید کاربراشون نا امید میشه

سایت جدید پیکو باکس با اسپانسر پرفکت مانی که تنها صرافی اتوماتیک در ایرانهست شروع بکار کرده و این اسپانسر قوی ضامن بقای سایته و بخاطر همین با سود خیلی خوبی که به کاربرا میده به زودی به مطمئنم بهترین سایت کلیکی ایران میشه.

پس زودتر ثبت نام کنید تا عضویت پیشرفته هدیه بگیرید

امکانات این سایت: در حالت استاندارد و پیشرفته آگهی های 30ثانیه ای 20 تومن و آگهی های 15 ثانیه ای 10تومنه!!!!!!! تفاوت را احساس کنید

نرخ کلیک زیرمجموعه هاتون 5 تومنه که این عدد نشانگر سود بسیار بالا از اجاره زیرمجموعه است درحالیکه اجاره زیرمجموعه فقط ماهانه 255 تومنه که یک قیمت بسیار استثناییه

شما در حالت پیشرفته میتونید هر ماه 500 زیرمجموعه اجاره کنید. اگه فرض کنیم میانگین هر زیرمجموعه 5 باشه در ماه 750تومن براتون درامد داره که 500تومن سود و 250تومن اون نرخ کرایشه که اگه 500زیرمجموعه میشه 250000تومان سود خالص.

اگه شما بتونید زیرمجموعه مستقیم هم از طریق جذب دوستانتون کسب کنید که دیگه خیلی عالی میشه

پس این فرصت بینظیر رو از دست ندین

لینک ثبت نام در پیکوباکس

468x60.gif

 
محبوب کن - فیس نما
 
hossein بازدید : 3 جمعه 22 آذر 1392 نظرات (0)

ظاهرا اوضاع مالی در رشته ورزشی تنیس بسیار خوب است! این را فهرست پردرآمدترین ورزشكاران زن دنیا در سال 2013 میلادی كه دوهفته‌نامه «فوربس» به تازگی منتشر كرده است نشان می‌دهد. وقتی از 10 زنی كه در این فهرست حضور دارند، رشته تخصصی هفت نفر تنیس است نتیجه‌ای غیر از این می‌توان گرفت كه ایام حسابی به كام تنیسورهاست؟!

علاوه بر این چهار نفر نخست این فهرست نیز تنیسور هستند و به هیچ‌وجه اجازه خودنمایی به ورزشكار دیگری نمی‌دهند. در این میان البته یك راننده و یك اسكیت‌باز نیز دیده می‌شوند. نفر دهم این فهرست نیز «پائولا كریمر» است كه سال‌هاست به‌صورت حرفه‌ای در رشته گلف فعالیت می‌كند و درآمد امسال وی 5.5 میلیون دلار بوده است. این مطلب را بخوانید تا با هشت زن پردرآمد این روزهای دنیای ورزش آشنا شوید.
 
ماریا شاراپووا

میزان درآمد: 29 میلیون دلار

رشته ورزشی: تنیس


بخش اعظمی از درآمد خود را مدیون قراردادی است كه با اسپانسرهای خود یعنی «نایك» و «هد» بسته است. «شاراپووا» جزو 10 تنیس‌باز جهان است كه توانسته هر چهار گرند اسلم ویمبلدون ۲۰۰۴، آزاد آمریكا ۲۰۰۶، آزاد استرالیا ۲۰۰۸ و آزاد فرانسه۲۰۱۲ را فتح كند. همچنین او برای اولین بار درالمپیك ۲۰۱۲ شركت كرد و برنده مدال نقره شد. 

سرنا ویلیامز

میزان درآمد: 20/5 میلیون دلار

رشته ورزشی: تنیس


«سرنا ویلیامز» در سن 31 سالگی، مسن‌ترین تنیسور زنی است كه توانست در ماه فوریه به رتبه نخست تنیس‌بازان جهان دست پیدا كند. این برای ششمین بار در طول زندگی ورزشی‌اش است كه وی توانست به این رتبه دست یابد. اسپانسرهایی كه «ویلیامز» با آنها قرارداد دارد عبارتند از: «نایك»، «ویلسون»، «گاتورید» و «ا.‌پی‌.‌آی».

لی نا

میزان درآمد: 18/2 میلیون دلار

رشته ورزشی: تنیس


متولد 26 فوریه 1982 میلادی در «ووهان» چین است كه از سال 1999 میلادی به صورت حرفه‌ای وارد عرصه تنیس شده است. با قهرمانی در مسابقات بین‌المللی تنیس در چهارم ژوئن 2011، «لی نا» نخستین ـ و در حال حاضر تنها ـ بازیكن زن تنیس آسیایی لقب گرفت كه توانسته یكی از مسابقات گرنداسلم را از آن خود كند.

ویكتوریا آزارنكا

میزان درآمد: 15/7 میلیون دلار

رشته ورزشی: تنیس

این تنیسور اهل بلاروس، با تشویق‌های مادرش با تنیس آشنا شد. «آزارنكا» از سال ۲۰۰۳ با شركت در مسابقات «آی‌تی‌اف»، اولین مسابقات رسمی خود را شروع كرد و در سال ۲۰۰۶ به جمع 100 تنیسور برتر زن راه یافت. در سال ۲۰۱۲ میلادی، «آزارنكا» با شكست دادن «ماریا شاراپووا» اولین عنوان گرند اسلم خود یعنی مسابقات آزاد استرالیا را كسب كرد.

دانیكا پاتریك

میزان درآمد: 15 میلیون دلار

رشته ورزشی: اتومبیلرانی


نخستین زنی است كه توانسته در مسابقات «ایندی كار» رتبه نخست را به‌ دست بیاورد. «ایندی ‌كار» از محبوب‌ترین مسابقات اتومبیلرانی در آمریكای شمالی است. در مسابقاتی كه تحت این نام برگزار می‌شود، اتومبیل‌هایی برای مسابقه مورد استفاده قرار می‌گیرند كه چرخ‌های آنها همانند اتومبیل‌های فرمول یك خارج از محیط بدنه قرار دارد.

كیم یو ـ نا

میزان درآمد: 14 میلیون دلار

رشته ورزشی: اسكیت روی یخ

اهل كره‌جنوبی و جوان‌ترین ورزشكار در میان پردرآمدترین ورزشكاران زن جهان است. «كیم یو ـ نا» متولد پنجم سپتامبر 1990 در «بوشئون» كره‌جنوبی است. او در جریان مسابقات المپیك زمستانی ونكوور كانادا توانست در رشته اسكیت روی یخ مدال طلا را از آن خود كند. او در سال‌های 2009 و 2013 نیز قهرمان جهان شده است.

كارولین وزنیاكی

میزان درآمد: 13/6 میلیارد دلار

رشته ورزشی: تنیس


از كشور دانمارك در مسابقات شركت می‌كند اما اصلیتی لهستانی دارد. از هفت‌سالگی تحت آموزش پدرش قرار گرفت و تاكنون به ۱۸ عنوان «دبلیوتی‌ای» دست یافته و یك‌بار نیز در سال ۲۰۰۶ به فینال نوجوانان آزاد استرالیا راه یافت. او در سال 2008 میلادی با بازی‌های خوبی كه به نمایش گذاشت به عنوان پدیده مسابقات آن سال انتخاب شد.

اگنیشكا ردونسكا

میزان درآمد: 7/4 میلیون دلار

رشته ورزشی: تنیس

«اگنیشكا روما ردونسكا» لهستانی است و متولد شهر «كراكوف». او در سال 2005 توانست نام خود را مطرح كند. وی در آن سال و در جریان مسابقات تك‌ نفره ویمبلدون، «تامیرا پاشك» اتریشی را در مسابقه پایانی شكست داد و قهرمان شد. «ردونسكا» بیشترین درآمدش را از اسپانسر كفش و اكثر لباس‌هایش یعنی كمپانی «لوتو» به‌ دست می‌آورد.

منبع:eghtesadeiranonline.com 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 54
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 51
  • بازدید سال : 63
  • بازدید کلی : 56,185