loading...
511
1
پیکو باکس با اسپانسر قوی و سود فوق العاده سریعتر عضو بشید تا عضویت پیشرفته بگیرید

با سلام خدمت شما دوستان گرامی

امروز میخوام شما رو با سایت جدید پیکو باکس آشنا کنم.همونطور که خیلی از شما عزیزان میدونید سایتهای کلیکی که اسپانسر قوی ندارن و بدون برنامه شروع میکنن بعد از مدتی کم میارن و ورشکست میشن و امید کاربراشون نا امید میشه

سایت جدید پیکو باکس با اسپانسر پرفکت مانی که تنها صرافی اتوماتیک در ایرانهست شروع بکار کرده و این اسپانسر قوی ضامن بقای سایته و بخاطر همین با سود خیلی خوبی که به کاربرا میده به زودی به مطمئنم بهترین سایت کلیکی ایران میشه.

پس زودتر ثبت نام کنید تا عضویت پیشرفته هدیه بگیرید

امکانات این سایت: در حالت استاندارد و پیشرفته آگهی های 30ثانیه ای 20 تومن و آگهی های 15 ثانیه ای 10تومنه!!!!!!! تفاوت را احساس کنید

نرخ کلیک زیرمجموعه هاتون 5 تومنه که این عدد نشانگر سود بسیار بالا از اجاره زیرمجموعه است درحالیکه اجاره زیرمجموعه فقط ماهانه 255 تومنه که یک قیمت بسیار استثناییه

شما در حالت پیشرفته میتونید هر ماه 500 زیرمجموعه اجاره کنید. اگه فرض کنیم میانگین هر زیرمجموعه 5 باشه در ماه 750تومن براتون درامد داره که 500تومن سود و 250تومن اون نرخ کرایشه که اگه 500زیرمجموعه میشه 250000تومان سود خالص.

اگه شما بتونید زیرمجموعه مستقیم هم از طریق جذب دوستانتون کسب کنید که دیگه خیلی عالی میشه

پس این فرصت بینظیر رو از دست ندین

لینک ثبت نام در پیکوباکس

468x60.gif

 
محبوب کن - فیس نما
 
hossein بازدید : 3 جمعه 22 آذر 1392 نظرات (0)

 

بانک صادرات ایران استخدام می‌کند

به گزارش مجله زندگی شیک، بانک صادرات ایران به منظور تأمین بخشی از نیروی انسانی موردنیاز خود در شهرهای بندر عسلویه، بندر طاهری، نخل‌تقی، چاه مبارک، اخند، پرک و بیدخون برای تصدی شغل بانکدار (تحویلدار)، از داوطلبان مرد واجدشرایط بر اساس ضوابط آیین نامه استخدامی مربوط، از طریق آزمون استخدامی، انجام مصاحبه، معاینات پزشکی و . . . با انعقاد قرارداد کار موقت با بیمه ی درمان و بازنشستگی سازمان تامین اجتماعی دعوت به همکاری می نماید.



hossein بازدید : 4 جمعه 22 آذر 1392 نظرات (0)

 

دکتر حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به اتمام مهلت ثبت‌نام در کنکور 93 تا ساعت 24 روز شنبه 23 اذر ماه از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org، گفت: به داوطلبانی که تا کنون جهت ثبت نام اقدام نکرده‌اند توصیه می‌شود که هرچه سریعتر به سایت سازمان سنجش کشور مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه لازم است داوطلبان با پرداخت وجه منحصرا به شکل اینترنتی و دریافت اطلاعات کارت اعتباری شامل شماره سریال 12 رقمی نسبت به دریافت دفترچه اقدام کنند، خاطر نشان کرد: لازم است این داوطلبان پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و اطلاعیه‌های منتشر شده روی سایت سازمان ابتدا نسبت به تکمیل فرم پیش نویس و تقاضانامه ثبت نام که در صفحه 45 دفترچه راهنما چاپ شده است اقدام کنند.

توکلی افزود: این داوطلبان پس از کنترل اطلاعات تکمیل شده و اطمینان از صحت آن حداکثر تا روز شنبه 23 آذرماه فرصت دارند به سایت سازمان مراجعه و تقاضانامه اینترنتی ثبت‌نام را کامل کنند. 

hossein بازدید : 5 جمعه 22 آذر 1392 نظرات (0)

 

به نقل ازتلویزیون سوریه، بشار جعفری در سخنانی که در مجمع عمومی سازمان ملل متحد ایراد کرد افزود : گروه های تروریستی با حمایت برخی کشورها از جمله عربستان سعودی، قطر و ترکیه اقدامات ویرانگر در سوریه مرتکب شده‌اند. بحران در سوریه با توطئه آشکار بیگانگان که کل جامعه سوریه را هدف قرار داد آغاز شد.
وی گفت: آیا کسی هست به ما توضیح دهد که چگونه رژیم های سعودی، ترکیه و قطر مدعی حمایت از سوریه هستند در حالی که تروریست‌ها را به داخل آن وارد می‌کنند. رژیم سعودی به هیچ شهروند سوری اجازه ورود به خاک خود را نداده است.
جعفری تاکید کرد دولت متبوعش با همه سازمان‌های دولتی و غیردولتی برای ارائه تسهیلات به مردم این کشور تلاش می‌کند.
 وی گفت: برخی کشورها با هدف اعمال فشار سیاسی بر سوریه، تلاش کردند اوضاع داخلی آن را متشنج کنند تا سوری‌ها به مناطق همجوار پناهنده شوند.
وی افزود: دولت سوریه برای ارائه انواع کمک‌ها و تسهیلات و خدمات به همه شهروندان سوریه و با هماهنگی سازمان‌های دولتی و غیر دولتی تلاش کرده است.
الجعفری گفت: در سایه تدابیر اقتصادی بی‌رحمانه که برخی کشورها علیه دولت سوریه اتخاذ کرده اند نمی توان درباره رفع نیازهای انسانی در سوریه سخن گفت.
آنچه به جامعه بین الملل موسوم است باید برای مبارزه با تروریسمی که سوریه با آن مواجه است و برای متوقف کردن انواع حمایت‌ها از تروریسم تلاش کند./باشگاه خبرنگاران
hossein بازدید : 5 جمعه 22 آذر 1392 نظرات (0)

 

روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» مدعی شد که تعدادی از تصاویر مردان امنیتی و نیز خودروها و نوعشان را که اخیرا سید حسن نصرالله را در ضاحیه جنوبی همراهی می کردند، بررسی کرده است و  این تصاویر اطلاعاتی جدید و دقیقی را از مهمترین فرد تحت تعقیب اسرائیل ارائه می دهد.
 
آحارونوت ادعا کرد: «سیستم امنیتی ویژه‌ای که نصرالله در همه تحرکات خود برای حفاظتش صورت می دهد را نیز کشف کرده است.» 
 
آحارونوت در ادامه ادعا کرد «تصاویری که اخیرا در جنوب لبنان از خودروی نصرالله و همراهان ویژه وی منتشر شده، موید این امر است که ترور هوایی وی به راحتی امکان پذیر است.» 
 
این منبع اضافه کرد: «این اطلاعات همچنین نشان می دهد که وی اخیرا تحرکات خود را گسترش داده به طوری که در یک روز دو بار دیده شده است و این امری غیر معمول است.» 
 
ادعای این روزنامه صهیونیستی در شرایطی است که سید حسن نصرالله سال‌هاست در فهرست جوخه های ترور رژیم صهیونیستی قرار داد اما صهیونیست‌ها تاکنون در ترور این شخصیت  ناکام مانده‌اند/باشگاه خبرنگاران
hossein بازدید : 3 جمعه 22 آذر 1392 نظرات (0)

ظاهرا اوضاع مالی در رشته ورزشی تنیس بسیار خوب است! این را فهرست پردرآمدترین ورزشكاران زن دنیا در سال 2013 میلادی كه دوهفته‌نامه «فوربس» به تازگی منتشر كرده است نشان می‌دهد. وقتی از 10 زنی كه در این فهرست حضور دارند، رشته تخصصی هفت نفر تنیس است نتیجه‌ای غیر از این می‌توان گرفت كه ایام حسابی به كام تنیسورهاست؟!

علاوه بر این چهار نفر نخست این فهرست نیز تنیسور هستند و به هیچ‌وجه اجازه خودنمایی به ورزشكار دیگری نمی‌دهند. در این میان البته یك راننده و یك اسكیت‌باز نیز دیده می‌شوند. نفر دهم این فهرست نیز «پائولا كریمر» است كه سال‌هاست به‌صورت حرفه‌ای در رشته گلف فعالیت می‌كند و درآمد امسال وی 5.5 میلیون دلار بوده است. این مطلب را بخوانید تا با هشت زن پردرآمد این روزهای دنیای ورزش آشنا شوید.
 
ماریا شاراپووا

میزان درآمد: 29 میلیون دلار

رشته ورزشی: تنیس


بخش اعظمی از درآمد خود را مدیون قراردادی است كه با اسپانسرهای خود یعنی «نایك» و «هد» بسته است. «شاراپووا» جزو 10 تنیس‌باز جهان است كه توانسته هر چهار گرند اسلم ویمبلدون ۲۰۰۴، آزاد آمریكا ۲۰۰۶، آزاد استرالیا ۲۰۰۸ و آزاد فرانسه۲۰۱۲ را فتح كند. همچنین او برای اولین بار درالمپیك ۲۰۱۲ شركت كرد و برنده مدال نقره شد. 

hossein بازدید : 5 جمعه 22 آذر 1392 نظرات (0)



http://www.afkarnews.ir/images/docs/000291/n00291203-b.jpg


شاید خیلی ها فكر كنند شاهرخ استخری یكی از آن بازیگرانی است كه راه صد ساله را یك شبه طی كرده، اما واقعیت این طور نیست و شاهرخ راه رسیدن به شهرت را پله پله و به مرور طی كرده است. او كه فعالیت بازیگری خود را بازی در تله فیلم «تلخون» آغاز كرد با بازی در سریال «دلنوازان» و «فاصله ها» به شهرت و محبوبیت خوبی بین مخاطبین جعبه جادویی دست پیدا كرد. 

شاهرخ اما این روزها كم كارتر از گذشته شده و با وسواس بیشتری پیشنهادهایش را بررسی می كند تا به قول خودش بتواند در نهایت به اتفاقی كه دوست دارد دست پیدا كند. چندی پیش شبكه «آی فیلم» سریال «دلنوازان» را بازپخش كرد تا یك بار دیگر و بعد از چهار سال خاطره این سریال در ذهن مخاطبین تلویزیون زنده شود. به این بهانه پای صحبت شاهرخ استخری نشستیم تا از حال این روزهایش برایمان بگوید...

تعداد صفحات : 7

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 54
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 17
  • بازدید سال : 29
  • بازدید کلی : 56,151